Realne osiągi na trasie

Realne osiągi na trasie

Aby trafnie kupić auto z przeznaczeniem na dalekie wojaże, warto zapoznać się dużą liczbą testów.

Dlaczego? Ponieważ dopiero na ich podstawie jesteś w stanie stwierdzić, jakie auto ma realne osiągi na trasie.

Co z tego, że producent przechwala się mocnym silnikiem, jeśli np.

auto jest zbyt ciężkie, by dało się wygodnie podróżować w trakcie wakacyjnego wyjazdu? Same statystyki to za mało, by wybrać dobry samochód.

Dobrym przykładem samochodu, który może mieć problem ze zbyt małą mocą silnika w stosunku do wymiarów jest Dacia Logan MCV.

Pod maską znajdziesz silnik o mocy 86 KM, co jest wartością zdecydowanie zbyt małą dla dużego auta, które w dodatku jest promowane jako pojemny samochód.

Producent z jednej strony zachwala dużą ładowność auta, ale jednocześnie dostarcza układ napędowy, który nie pozwoli na dynamiczną jazdę.

Poza mocą sinika i ładownością warto również pamiętać o zawieszeniu, które powinno pracować harmonijnie i pozwolić na wygodną jazdę oraz o hamulcach, które muszą zapewnić bezpieczeństwo nawet przy maksymalnym obciążeniu.

Dodatkowo, aby zwiększyć utrzymać największą sprawność silnika, należy poddać go zabiegowi – wodorowanie silnika, które pozwala na oczyszczenie zalegającego w nim nagaru.

Filtr oleju
Duda-Cars
ładowarki teleskopowe merlo